Copyright 2013-2014 - Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Παραμυθιάς
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης Παραμυθιάς
Αρχική        Το σχολείο μας          Εργαστήρια             Μαθήματα           Επικοινωνία
Η Ιστορία του σχολείου

Στο κτίριο στο οποίο λειτουργεί σήμερα  το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Παραμυθιάς, στεγάζονταν ως το 1974 το εξατάξιο Γυμνάσιο Παραμυθιάς. Στη συνέχεια παραχωρήθηκε στο Τ.Ε.Ε.- ΕΠΑΛ Παραμυθιάς και από το 2004 , οπότε και ξεκίνησε τη λειτουργία του το σχολείο μας ,  φιλοξενεί το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.
Στο κτίριο έγιναν  όλες οι δυνατές παρεμβάσεις, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες λειτουργίας των Εργαστηρίων .
Ωστόσο με την εγγραφή νέων μαθητών αλλά και ανεβάζοντας   τον πήχη στους στόχους μας , το υπάρχον  κτίριο δεν καλύπτει τις ανάγκες μας.
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Μαθητές με αναπηρία
Πρόκειται για μαθητές με αναπηρίες, διαγνωσμένες στη χώρα μας από τα ΚΕΔΔΥ ή από επίσημη Ιατροπαιδαγωγική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας. Οι αναπηρίες τους προκύπτουν ως αποτέλεσμα:
            1. Νοητική Υστέρηση (Ν.Υ).
                - Ελαφριά Ν.Υ. ( νοητικό πηλίκο 50-55 έως 69 )
                - Μέτρια Ν.Υ. ( νοητικό πηλίκο 35-40 έως 50-55)
                - Bαριά Ν.Υ. ( νοητικό πηλίκο 20-25 έως 35-40)
            2. Πρόβλημα αυτισμού.
            3. Πολλαπλών αναπηριών
                - Νοητική υστέρηση μαζί με σοβαρά προβλήματα όρασης ή ακοής.
                - Νοητική υστέρηση και αυτισμός .
                - Σοβαρά νευρολογικά ή ορθοπεδικά ελαττώματα μαζί με νοητική καθυστέρηση.
           Αποτελούν ανομοιογενείς ομάδες ατόμων με διάφορες και ποικίλες αναπηρίες και εμφανίζουν σοβαρά προβλήματα σε μαθησιακό επίπεδο και ειδικότερα δυσκολίες στο γνωστικό, συναισθηματικό, κοινωνικό και ψυχοκινητικό τομέα.
Στο γνωστικό τομέο: αργός ρυθμός μάθησης, αδυναμία αυτενέργειας, αδυναμία μάθησης με ευκαιριακό τρόπο, αδυναμία γενίκευσης, διάσπαση προσοχής, μειωμένη αντιληπτική ικανότητα, αδύνατη μνήμη με αποτέλεσμα τη μη σταθερότητα των προϋπαρχουσών γνώσεων.

Στο συναισθηματικό τομέα: συναισθηματική αναταραχή, μειωμένη αυτοπεποίθηση και ανεπαρκής κρίση στις διαπροσωπικές τους σχέσεις (καθότι διανύουν το εφηβικό και μετεφηβικό στάδιο της ζωής τους) καθώς επίσης μη εναρμόνιση μεταξύ βιολογικής και νοητικής ανάπτυξης (επιτακτική η ανάγκη σεξουαλικής αγωγής).

Στον κοινωνικό τομέα: μη κατάκτηση από ένα ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού των Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. των αυτονόητων για τα άλλα παιδιά ικανοτήτων αυτοεξυπηρέτησης και των απαραίτητων για τη ζωή κοινωνικών δεξιοτήτων.

Στον ψυχοκινητικό τομέα: αδυναμία συντονισμού της κίνησης με τη λογική σκοπιμότητα, έλλειψη συντονισμού χεριού- ματιού κλπ.
Σύμφωνα με το Ν. 2817/ 2000 η γενική ή επαγγελματική εκπαίδευση των ατόμων με Αναπηρία, παρέχεται στα σχολεία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, τα οποία κατά περίπτωση, οργανώνονται, στελεχώνονται, εξοπλίζονται και υποστηρίζονται κατάλληλα, ώστε να εξασφαλίζεται η αναγκαία διδακτική και ψυχοπαιδαγωγική υποστήριξη των ατόμων αυτών.
Πρόσφατες Ανακοινώσεις